Trwa kolejna edycja Podlaskiej Marki, jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie województwa podlaskiego. Konkurs to przegląd nowych rozwiązań, trendów, smaków, to ranking układany przez Podlasian pokazujący, co w ostatnim czasie nas zachwycało i zaskakiwało. Inicjatywa cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem producentów i konsumentów, czego dowodem może być rozszerzenie dotychczasowej formuły przedsięwzięcia o kolejną kategorię, jaką jest Marka Bez Barier. O Nagrodę Podlaska Marka w tej kategorii ubiegać się mogą przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje społeczne lub ich inicjatywy które wychodzą naprzeciw istotnym problemom osób z niepełnosprawnościami.

  Jak co roku kandydatury do nagrody mogą zgłaszać wszyscy mieszkańcy województwa, bez względu na to, czy są ich producentami, czy tylko użytkownikami. Obecnie każda osoba może zaproponować aż dziesięć różnych propozycji, po jednej w kategoriach:

1)      Produkt Spożywczy,

2)      Produkt Użytkowy,

3)      Inwestycja,

4)      Odkrycie,

5)      Wydarzenie,

6)      Kultura,

7)      Społeczeństwo,

8)      Biznes,

9)      Projekt 4.0,

10)   Marka Bez Barier (nowość).

 

Warunkiem zakwalifikowania produktu do udziału w Podlaskiej Marce jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do 7 lutego 2022 r. Można to zrobić poprzez dedykowany formularz internetowy zamieszczony na stronie https://podlaskamarka.pl/. Udział w przedsięwzięciu jest całkowicie bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Szczegółowe informacje odnośnie konkursu, jego przebiegu i zasad znajdują się na stronie https://podlaskamarka.pl/ . W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt z pracownikami Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego  (tel. 85 66 54 452, -453, -454, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).